fredag 26 september 2008

Mino har legat på sjukan

Mino har legat på sjukhuset mellan tisdag och onsdag. Han fick ett krampanfall i torsdags kväll och sen ytterligare ett i tisdags förmiddag. Jag har aldrig sett något mer läbbigt i hela mitt liv tror jag.
Att se sitt barn ligga och hoppa och skaka är inget jag önskar någon.

Vi kom in på tisdag eftermiddag och fick då veta att vi skulle få stanna kvar. Det gjordes inget mer den dagen utan det var att invänta ett nytt anfall som inte kom. På onsdagen gjorde de ett eeg på min lille kille. Jag fick sova brevid honom när de gjorde det för han skulle sova då och jag var lika trött som Mino så somnade jag också.

Vi fick åka hem vid kl 15.30 och eeg:t gjordes kl 13. Jag skulle sen vänta på att läkaren skulle ringa mig under torsdagen. Väntan var hemsk och jag mådde verkligen jättedåligt.
Men torsdagen kom och läkaren ringde (dock inte den läkare som undersökte Mino under tisdagen eller onsdagen) och sa att eeg:t var normalt. Okej kände jag, vad händer nu då..
Just nu händer ingenting utan vi får vänta på att få komma till barnkliniken om 1 månad.. det känns ju verkligen piss för vad fan gör jag om han får ett anfall nu då?! Orka åka in till Kristianstad igen liksom... mår piss där inne!! de bryr sig ju inte om hans anfall känns det som för de tar dem ändå inte på allvar.. det är en känsla jag har bara.. vill ju att Mino ska må bra!

Får han fler anfall åker jag fan i mig till Lund! Där är de i a f bra!

Just nu mår jag väldigt dåligt över allt som hänt och kanske inte skriver så mycket.. Men det kommer en tid när jag skriver igen, så håll utkik. Det kan komma många inlägg så väl som nästan intga alls..

Kram från oss!

Inga kommentarer: