onsdag 22 oktober 2008

Imorgon blir jag "arg"

Ja nu har det gått ett tag sen Mino gjorde sina undersökningar. Har inte skrivit om det här, men han har legat inne och gjort en del undersökningar. De har gjort en magnetkameraröntgen, en lumbalpunktion (ryggmärgsvätskeprov), en ögonundersökning och tagit blod- och urinprover på honom.
Han blev sövd men det gick jättebra. Jag höll på att börja gråta, men jag hade min kompis med mig som stöd och jag är superglad att hon ville följa med. TACK Emma G.

Han har haft 2 stora anfall till sen jag skrev sist och därför blev vi inlagda. Vi hade åkt tur och retur Lund och det hjälpte inte mycket, men vi blev tillslut inlagda i Kristianstad vilket var skönt, men han fick inga stora anfall när vi var där och de små han de inte se.
Vi fick ligga där i 5 dagar innan vi fick åka hem för att han fick feber, så vi fick skjuta på röntgen och det andra i en vecka. Men nu är det gjort, men inte fan hör jag något från dem ändå.. Gått 1 vecka nu och inte ens en tid har jag fått.. :(


Men imorgon ska jag bli "arg" och gå upp på barnmottagningen och säga ifrån att jag vill ha en tid NU! Det ska inte få ta en sån jävla tid att få en läkartid när det är något som måste kollas upp!!
Nu får de ge sig liksom!


Måste samla kraft inför allt som ska hända imorn. Så nu ska jag ta och lägga mig en stund och bara koppla av, hoppas bara Mino somnar snart så jag kan ta en kopp te och en kanelbulle.

Kram och godnatt önskar vi er! :)

1 kommentar:

Tilda&TuvasMamma sa...

hejsan!! ska du inte uppdatera din blogg snart?? hoppas att det är bra med er. kram catta