fredag 15 augusti 2008

Kärleken till mina barn

går inte att beskriva i ord! :)
De små liven betyder allt för mig och jag vet inte vem jag hade varit utan dem!

Idag när jag skulle gå in till Mino och titta till honom och se om han somnat så sov han, men när jag tittade på honom så log han med hela ansiktet även om han sov. Det såg så gulligt ut och mitt hjärta smälte.

Izabelle har faktiskt varit ganska snäll idag. Lite bråk är det alltid men det har inte varit så farligt idag faktiskt.
Vi har varit i Osby idag och hämtat kläder till Izabelle och det gick faktiskt väldigt bra på bussen och hon blev nöjd med kläderna! :)

Nu sover hon förhoppningsvis. Har inte tittat till henne än.. Hon bråkade och hade sig när hon skulle sova, men så är det varje kväll nu.

Imorgon ska vi inte göra mycket, se på OS och ta det lugnt. Kanske städa lite om jag orkar det.

Nu ska jag se lite på tv.. Kram och godnatt från oss! :)

Inga kommentarer: