tisdag 12 augusti 2008

Mino mitt hjärtebarn







Ja Mino är mitt lilla hjärtebarn!
Har inte skrivit hur det gick på ultraljudet som han gjorde den 30:e juli. Han har ett hål i förmaken som inte borde funnits där nu, men läkaren tror att det kommer växa ihop av sig själv och det får jag veta när han är 1 år för då ska han undersökas igen. Hoppas det har växt igen då så han slipper fler undersökningar.
Han var verkligen jätteduktig när de gjorde undersökningen, han somnade! :) Sen låg han vaken en stund med och tittade och undrade vad som hände. De gjorde även ekg på honom och det fixade han med bravur! :) DUKTIG KILLE! :)
Älskar honom väldigt mycket min lille son! :)

Izabelle är en väldigt duktig tjej hon med och snart är hon helt torr skitungen! :) Hon kissar på pottan hela tiden och bajsar t o m där! :) Åh är så stolt över henne att hon klarar det för hon har HATAT pottan tidigare, men jag tog blöjan från henne och så fick hon gå på pottan och nu så funkar det! :) Funkar t o m på dagis! :) DUKTIG TJEJ! :)
Mamma älskar dig med min gullfis! :)

Ja idag beställde jag lite nya kläder till Mino, det kan han behöva. Han växer så det knakar och behöver lite nya kläder till när vi ska åka iväg så han inte är utan! :p
Izabelle fick lite höstkläder hon med och jag fick 2 toppar! :) Sen ska hon få 7 par trosor med Hello Kitty, men säg inte det till henne för det ska bli en överraskning! :)

Nä nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgondagen. Ska träffa Emma G imorn och det ska bli roligt! :) Ungarna hostar som tokar här hemma med, så jag kanske inte får sova så mycket i natt.
Mino har bara sovit 45 minuter på hela dagen idag!! Hur fan orkar ungen?

Han var förresten hos bvc läkaren idag med och min lille gosgroda ska till sjukgymnasten för att få lite extra träning som bvc sköterskan uttryckte det! :p Han vill ju inte lyfta huvudet i magläge och det ska han ju kunna nu.

Skickar med 2 bilder på Mino idag som togs när han var på sjukhuset för att göra sin undersökning.

KRAM och godnatt önskar vi er alla, våra läsare! :)

Inga kommentarer: