tisdag 19 augusti 2008

Snaaaart åker vi!!!!!!!!! :)

Kan ni fatta att vi åker om 1 vecka!!!! Vi ska åka till Italien och Tyskland!! :)
Fan jag kan verkligen inte fatta det! Åh det ska bli så fruktansvärt underbart! :) Och så ska min älskade mamma och ungarnas älskade mormor följa med! :) Åh åh åh vad underbart! :)

Jag tror och hoppas att vi kommer få en underbar tid tillsammans och att Izabelle kommer älska att få åka tåg med mormor (kommer väl få höra det till dödens dagar men det är det värt) och att få uppleva så många roliga saker ihop med de hon älskar mest av allt. Synd bara att inte hennes Poppa (morfar) kan följa med, det hade varit toppen enligt Izabelle (ja det hade inte suttit helt fel för mig heller).

På lördag ska jag och mamma planera resan på riktigt! :) Åh vad spännande! :)

Jag läntar som en tok och det ska bli så härligt! :)

Sen ska vi ju även besöka min gamla värdfamilj i Tyskland och det ska även det bli superskojjigt! :) Har ju inte sett dem sen Izabelles dop så det ska bli spännande att se hur ungarna växer! :) Fasen de är ju snart tonåringar och det var nyss de var 4 och 6 år gammla!! Ja tiden går fort!

Det märks väl på att jag blir äldre och äldre och inte kommer ihåg hur gammal jag är när någon frågar! :p Tror fortfarande att jag är 20! *asg*

Nä nu ska jag se lite på tv och sen ska jag sova och drömma om Italien och pasta och pizza! :) underbaaaaaaaaaaaaaaart! :)

Godnatt på er kompisar! :) och sakna oss inte allt för mycket nu är ni snälla! :) *asg*

Inga kommentarer: